L'Ajuntament ha començat les tasques de manteniment de la senyalització horitzontal de trànsit
Es realitzaran treballs de senyalització a la rotonda i el carrer de Sant Marc, la Via Sant Ignasi, la plaça Sant Ignasi, l’avinguda Bertrand i Serra, així com diferents trams de la carretera de Viladordis i de la carretera del Pont de Vilomara.
L'Ajuntament ha començat les tasques de manteniment de la senyalització horitzontal de trànsit. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
10/12/2025 14:19
Amb l’objectiu de millorar la seguretat viària i la visibilitat tant per a vehicles com per a vianants, l’Ajuntament de Manresa ha iniciat aquesta setmana diversos treballs de manteniment en elements de la senyalització horitzontal de trànsit a alguns dels vials de la xarxa bàsica de la ciutat.

Concretament, durant els pròxims dies, es repintarà la senyalització horitzontal en diferents punts, incloent-hi:
- La rotonda de Sant Marc
- El carrer Sant Marc
- La Via Sant Ignasi
- La plaça Sant Ignasi
- L'avinguda Bertrand i Serra
- La carretera de Viladordis (des de l’accés a l’autopista fins a l’avinguda Països Catalans)
- La carretera Pont de Vilomara (entre el carrer Àlvar Aalto i el carrer Joan Fuster)

Les actuacions han començat a la rotonda de Sant Marc i progressen a través dels diferents vials programats. Els treballs tenen un cost de 17.787 euros (IVA inclòs).

Arxivat a: SEGURETAT VIARIA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa commemorarà les trajectòries creatives de Foto Art Manresa i Míriam Ponsa
El documental de 3Cat 'Et faran un home' guanya el 13è Premi Josep Maria Planes
El Patronat de la FUB aprova el pressupost
L’Institut Lacetània obre aquest dissabte les portes als futurs alumnes d’ESO
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]