El Cros Escolar de Súria aplega prop de dos-cents participants de tot el Bages
El Cros Escolar de Súria es va celebrar el passat diumenge 30 de novembre amb la participació de prop de dos-cents escolars del Bages. La prova surienca forma part del calendari comarcal de cros escolars d’aquest curs 2025-26.
El Cros Escolar de Súria aplega prop de dos-cents participants de tot el Bages. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vázquez  
04/12/2025 19:39
A més de les curses habituals de 3.000 a 200 metres en categories cadet, infantil, aleví, benjamí, prebenjamí i mini, el Cros Escolar també va incloure una cursa de mig fons per a adults La celebració del Cros Escolar es va desenvolupar al circuit del Rieral del Tordell. El lliurament dels guardons va anar a càrrec de la regidora d’Esports i Festes, Alba Martínez.

El Cros Escolar de Súria ha estat organitzat per l’Ajuntament de Súria, a través de l’àrea municipal d’Esports, i pel Consell Esportiu del Bages, amb la col·laboració de les escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac, les AFA dels centres escolars i la Diputació de Barcelona. La prova surienca ha estat la setena del calendari de Cros Escolars del Bages, que va començar el passat mes d’octubre. La propera jornada tindrà lloc a Sant Joan de Vilatorrada el proper diumenge 14 de desembre.

Arxivat a: SÚRIA   BAGES   CROS ESCOLAR 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]