El Club de la Cançó portarà aquest dijous a la Sala Petita del Kursaal el concert d’Inma Serrano
La cantautora alacantina oferirà un recull de les seves millors cançons.
El Club de la Cançó portarà aquest dijous a la Sala Petita del Kursaal el concert d’Inma Serrano.

MÚSICA / Redacció/Jordi Preñanosa  
03/12/2025 15:21
El cicle d’El Club de la Cançó portarà aquest dijous, 4 de desembre a les 7 de la tarda, a la Sala Petita del Kursaal el concert de la cantautora alacantina Inma Serrano, amb un recull de les seves millors cançons. Inma Serrano és una vella amiga d’El Club de la Cançó. L’any 2008 va ser l’última de les tres vegades que va actuar dins del cicle. Durant tots els anys que han passat des de llavors, més enllà de les cançons que ha fet i dels discos que ha publicat, ha dut una intensa activitat musical en molts fronts.

L’any passat va complir els 30 de carrera, els que van del seu èxit ‘Cantos de Sirena’ fins l’edició de la seva versió de la coneguda havanera ‘La Paloma’ en 10 idiomes, entre els quals el català, el grec o el portuguès. El concert que presentarà aquest dijous al Kursaal serà una celebració de tota la seva trajectòria.

Les entrades per assistir al concert d’Inma Serrano tenen un preu 15€ (12€ per a majors de 65 anys, carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet www.kursaal.cat.

Arxivat a: CLUB DE LA CANÇO   KURSAAL   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Set equips de quatre escoles de Manresa participen al Torneig 6vs6 a la pista Cruyff Court
La periodista Mayka Navarro protagonitza una nova edició de Pessics de vida al Casino de Manresa
L’Institut Lacetània tanca a Itàlia el seu projecte Erasmus+
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]