El Col·lectiu de Recerca Històrica i membres del Museu de la Vinya i el Vi de Sant Fruitós visiten el VINSEUM
Aquest passat divendres, membres del Col·lectiu de Recerca Històrica i del Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi han gaudit d’una visita guiada al VINSEUM, el Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, un espai de referència dedicat a explicar la història, la cultura i el patrimoni vitivinícola del nostre país.
El Col·lectiu de Recerca Històrica i membres del Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi de Sant Fruitós de Bages visiten el VINSEUM.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
26/11/2025 15:15
Durant el recorregut, els participants han pogut descobrir les col·leccions del museu, que recullen des de peces arqueològiques fins a eines tradicionals, documents, imatges i objectes que mostren l’evolució del món del vi i el seu impacte al llarg dels segles.  La jornada va finalitzar amb un tast de vins, on els assistents van poder degustar diferents varietats i aprofundir en la riquesa enològica del territori.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]