Sant Fruitós de Bages porta a escena l’espectacle familiar “La memòria de l’aigua”
El Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages serà l’escenari de l’obra “La memòria de l’aigua”, a càrrec de la companyia Albert Vinyes, dins de la programació de la Xarxa d’Espectacles Familiars.
Sant Fruitós de Bages porta a escena l’espectacle familiar “La memòria de l’aigua”.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/11/2025 15:16
“La memòria de l’aigua” és un muntatge que combina teatre, titelles i música per explicar una història profunda i emotiva sobre el valor de l’aigua i el seu vincle amb la vida. La Capdenúvol i el Setciències, dos amics molt diferents emprenen un viatge ple de jocs, somnis i aprenentatges. La Capdenúvol somia amb un desert on coneix un vell savi que la guia en un viatge emocional a través de l’aigua, ajudant-la a comprendre el seu interior i a reconèixer la importància de cuidar el seu entorn.

Aquest espectacle té un missatge de consciència ambiental i social: fa reflexionar sobre la importància de l’aigua com a recurs vital. La funció serà el diumenge 16 de novembre a les 6 de la tarda. Les entrades es poden comprar a partir de 6 euros a https://entradas.codetickets.com/entradas/xarxa--la-memoria-de-l-aigua-/73668/ajuntamentsantfruitos/online.

 

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]