Podis i bons resultats en el català de cros per a clubs
Podis i bons resultats de l'Avinent Manresa en el català de cros per a clubs viscut aquest mati a Granollers.
Podis i bons resultats en el català de cros per a clubs. Foto: CAM

ATLETISME / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/11/2025 21:37
La formació sub23 masculina s'ha proclamat campiona de Catalunya de cros 2025 i ha aconseguit el bitllet directe per l'estatal de cros a disputar a Atapuerca el proper 23 de novembre. GONÇALO JOSE SOUSA (4rt) ha estat el millor amb 22'06". Darrera seu JOFRE ROCA (14è/ 23'08"), YASSIN L'AZIRI (15è/23'19") i NIL FRIAS (18è/23'32") han contribuit al èxit de l'equip. 

Dos podis de les dues formacions sub14. L'equip femení s'ha encaramat al tercer esglaó gràcies a QUERALT GRANER (6a), JANA BUZON (22a), NURIA PONTI (30a), CASIANA NOA IFTIMI (32a). L'equip masculi tambè ha estat bronze català, amb ARNAU PIQUÉ (9è), ORIOL HUCH (13è), JAN MANEVY (45è) i ARNAU MANUBENS (55è). 

Victòria individual de ALEX RODRIGUEZ en la categoria sub10 , i meritòria actuació de MARINA GUERRERO ocupant una destacada 9a posició en la cursa absoluta, corrent els 7 quilòmetres de cursa amb 25'42". Bon comportament de l'equip sub18 amb ALEIX FERRERO (10è), ADRIÀ CASO (19è), PAU BARRAGAN (56è) i GUILLEM BLANCO (58è).  Destacar la 4a posició de HUGO LORENZO en sub8, la 7a posició de ROGER GOMEZ en sub20, la 10a posició de GISELA BASANY en sub10, i la 13a posició d'AINA CASO en la cursa sub12.

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]