Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
El PSC, té en la Festa de la Rosa, un dels seus grans referents de trobada i celebració de la seva acció i actuació a nivell local, comarcal, regional i nacional.
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/10/2025 22:06
La Federació XI, en els seus 47 anys d’existència, ha portat la celebració a diferents indrets de les tres comarques que aplega: Bages, Berguedà i Solsonès. Enguany, i per primera vegada, ha dut a terme la seva celebració en el municipi de Castellnou de Bages, aquest divendres dia 24, a partir de les 19 hores. La celebració ha consistit en un acte amb tres intervencions: Lluís Casas, alcalde de Bagà, Elia Tortolero, Primera Secretària de la Federació XI ( Bages, Berguedà i Solsonès) , i Lluïsa Moret, Vice-Primera Secretària i Portaveu nacional del PSC. La trobada ha continuat amb un sopar de germanor.

En el transcurs de l’acte, s’ha guardat un minut de silenci, en record de la militant històrica i figura destacada del partit: Anna Balletbó, molt lligada durant tota la seva vida, a la nostra federació.  Una altra de les grans novetats d’enguany, ha estat la celebració de la Festa, amb el partit en el Govern de la Generalitat. I, per les dates en que estem, ha suposat el tret de sortida, de la preparació de les municipals 2027, en les quals la Federació pretén ampliar clarament, la seva presència en el territori conformat per les tres comarques.

Aquesta Festa de la Rosa, ha suposat, doncs, el retrobament de militants i simpatitzants , un repàs a les accions i actuacions dutes a terme des de la passada celebració i el punt de sortida per la nova etapa, amb la vista posada a les municipals de maig de 2027. El balanç és clarament positiu, després del llarg parèntesis que va suposar per una banda el procés i el període de pandèmia. Estem, en plena recuperació i superació dels temps passats, per encarar el futur amb recuperats ànims i objectius.

Arxivat a: PSC   FESTA DE LA ROSA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Alcaldes del Bages alcen la veu contra el greuge en mobilitat i reclamen la gratuïtat de la C-16
Manresa recupera la conferència que va portar el jazz a la ciutat el 1932 per tancar l'Any Amat-Piniella
Campionat de catalunya alevi d'hivern 2026 a Sabadell
200 persones tasten la cuina del nou restaurant DIVERS
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]