L’Ajuntament organitza una sortida gratuïta al MNAC per realitzar l’activitat “Art al rebost”
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha organitzat una excursió gratuïta al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) per realitzar l’activitat “Art al rebost”.
L’Ajuntament organitza una sortida gratuïta al MNAC per realitzar l’activitat “Art al rebost”.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vázquez  
21/10/2025 14:38
Aquesta iniciativa proposa un recorregut per les sales de Gòtic, Renaixement i Barroc del MNAC per descobrir els aliments i costums alimentaris que es practicaven fa més de tres segles. L’objectiu és que els visitants puguin mirar, dibuixar i reflexionar sobre els hàbits alimentaris del passat i comparar-los amb els d’avui. L’activitat té una durada aproximada de 2 hores i està dissenyada per estimular la mirada artística dels participants de totes les edats. La visita serà el dissabte 25 d’octubre i se sortirà amb autobús a 2/4 de 10 del matí des de la plaça de la Vila. La visita començarà a les 11 del matí i en finalitzar es tornarà cap a Sant Fruitós de Bages. L’activitat és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a  https://forms.gle/FaiEqAbFp69LzqQC7 Les places son limitades. Aquesta activitat és una col·laboració entre el Museu de la Memòria de la vinya i el vi de Sant Fruitós de Bages i el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

 

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]