Castellbell i el Vilar serà escenari del rodatge de l’anunci de ‘La Marató de TV3’
El banc d’observació de Montserrat des del pla del Mas-roig és la localització escollida per a la gravació en què es demana la participació desinteressada de figurants.
Imatge promocional de La Marató de TV3.

BAGES / Redacció/Sergi Vázquez  
21/10/2025 14:32
Castellbell i el Vilar serà escenari del rodatge de l’anunci de La Marató de TV3 aquest dijous. Televisió de Catalunya ha escollit el paratge natural del pla del Mas-roig, concretament el punt on se situa el banc d’observació de Montserrat com a localització de la gravació d’imatges que és previst que comenci a les 12 del migdia i que acabi a les 5 de la tarda.

Cerca de figurants

L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar fa una crida als veïns i veïnes que vulguin fer de figurants de manera desinteressada i aparèixer al rodatge. Caldrà que estiguin al pla del Mas-roig a les 12 del migdia. L’anunci es podrà veure durant les pròximes setmanes a la televisió i a les xarxes socials i difondrà un programa solidari que s’emetrà el 14 de desembre a TV3 i que, aquest any, ajudarà a recaptar fons per a la investigació del càncer.

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES   LA MARATÓ DE TV3 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]