Arriba una nova edició del “Comerç al carrer de tardor”
Sant Fruitós de Bages tornarà a viure una jornada plena d’activitat i dinamisme amb una nova edició del “Comerç al carrer de tardor”, que tindrà lloc el pròxim dissabte 25 d’octubre, durant el matí.
Arriba una nova edició del “Comerç al carrer de tardor” .

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
17/10/2025 13:17
Com ja és tradició, els comerços del municipi sortiran al carrer per exposar els seus productes i serveis, oferint promocions especials, descomptes i novetats en una jornada pensada per fomentar el comerç local i apropar-lo a la ciutadania en un ambient festiu i proper. A partir de les 10 del matí, els establiments participants mostraran la seva oferta comercial davant de les botigues. Els visitants podran passejar pels carrers comercials, descobrir oportunitats i gaudir d’activitats pensades per a grans i petits.

La jornada comptarà amb la participació de la xaranga “Buidant la Bota”, que recorrerà els carrers del poble omplint-los de música i animació. A més, hi haurà una parada de castanyes a la plaça 11 de Setembre. Una de les novetats d’aquest any és l’activitat “Troba l’objecte perdut”, una proposta lúdica adreçada als infants d’entre 2 i 10 anys. Els més petits hauran de localitzar quatre objectes amagats a les cartelleres del municipi, seguint les pistes d’un flyer amb imatges, que s’haurà repartit prèviament a les escoles o que es podrà recollir el mateix dissabte al Cobert de la Màquina de Batre.

Un cop completada la recerca, els participants rebran una paperina de castanyes i un val de dues entrades per assistir a una funció dels Pastorets al Teatre Casal Cultural. Aquesta iniciativa està impulsada per l’Associació de Comerciants de Sant Fruitós de Bages, amb el suport de l’Ajuntament del municipi, i té com a objectiu dinamitzar els carrers del poble, fomentar el consum local i oferir una experiència comercial i familiar completa.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]