Xavier Marcet i Eva Conesa seran els ponents estrella de la segona edició de "Manresa Futur"
La segona edició de la jornada “Manresa Futur” se celebrarà el proper 24 d’octubre a la Torre Busquet i comptarà amb la participació de diversos experts que analitzaran l’impacte que té la indústria creativa i el desenvolupament del talent al territori. Eva Conesa Panicot, directora creativa Twoelf, i Xavier Marcet Gisbert, president de Sarah Marlex seran els dos ponents més destacats de la trobada
Xavier Marcet i Eva Conesa seran els ponents estrella de la segona edició de "Manresa Futur". Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
23/09/2025 15:23
Manresa acollirà la segona edició de la jornada “Manresa Futur - Repte compartit (CreaActivitat)”, un esdeveniment per analitzar l'impacte de la indústria creati va i el desenvolupament del talent al territori. Organitzada per l’Ajuntament de Manresa amb la col·laboració de la UManresa - FUB, la trobada tindrà lloc a la Torre Busquet el divendres 24 d’octubre al llarg del matí.

La sessió s’iniciarà amb una ponència d’Eva Conesa Panicot, directora creativa de Twoelf, agència de publicitat especialitzada en creativitat, disseny i estratègia. La directiva parlarà de la creativitat com una eina essencial per a la diferenciació de les marques. A continuació, tindrà lloc una taula rodona amb experts de Tous, Espai creatiu Tercer Segona, BAH Studios i Deltalab que debatrà sobre la gestió del talent creatiu local amb la seva visió de la ciutat i les oportunitats que ofereix.

L'acte culminarà amb la intervenció de Xavier Marcet Gisbert, president de Sarah Marlex, que defensarà un model de "management humanista" on les empreses prosperen en generar valor per als seus clients i en la societat. Marcet posarà l’accent en la importància de combinar l’ambició amb la humilitat i d’apostar pel talent local.

Aquesta jornada s’emmarca en l'estratègia de la ciutat de Manresa i la seva comarca per apostar decididament per creativitat i el talent local com a pilars fonamentals del seu futur, construint un ecosistema on la innovació i els professionals trobin les eines i el suport per generar un impacte positiu a la ciutat.

Consulta'n el programa i inscriu-t'hi en aquest enllaç. Recorda que les places són limitades i s'acceptaran per rigorós ordre d'inscripció. Per a qualsevol dubte o consulta, podeu enviar un correu a: promanresa.empresa@ajmanresa.cat o empresa@umanresa.cat   Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del projecte Treball als barris i compta amb el suport de la Diputació Barcelona.

Arxivat a: MANRESA FUTUR 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa troba al Nou Congost la primera victòria del curs
Fira Mediterrània reforça els vincles amb el territori en la 28a edició
Lliçó sobre les matemàtiques a la vida quotidiana
Propostes familiars d'aquesta tardor a Món Sant Benet
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]