Sallent finalitza els treballs d'asfaltatge de 8.700 metres quadrats de carrers
Els treballs, amb un cost de 330.000 euros, s’han dut a terme durant el mes d’agost per minimitzar l’afectació a la ciutadania.
Sallent finalitza els treballs d'asfaltatge de 8.700 metres quadrats de carrers. Foto: AJS

SALLENT / Redacció/ Sergi Vázquez  
27/08/2025 13:35
La campanya es va iniciar el 4 d’agost amb una primera fase al carrer de l’Estació i al carrer Carretera. La segona fase va començar el 18 d’agost, amb actuacions al carrer de Balsareny, el carrer del Mestre Benet (cruïlla amb c/ Santa Llúcia), el carrer de Sant Feliu, el carrer de l’Om (entre c/ Sant Feliu i c/ Santa Llúcia), el carrer de Jordi Küng (entre c/ Santa Llúcia i c/ Bisbe Valls), el carrer del Bisbe Valls (entre c/ Prat de la Riba i c/ Sant Víctor), l’avinguda Pau Casals, el carrer de Santa Llúcia i el carrer del Mestre Benet.

Les intervencions s’han definit segons criteris objectius, com l’estat de deteriorament de la calçada, la intensitat del trànsit i la distribució territorial de les millores. Alhora, s’han tingut en compte les instàncies i els suggeriments recollits a través del registre municipal, l’aplicació d’incidències i les reunions amb el veïnat. En els pròxims dies, finalitzaran les tasques pendents relacionades amb la pintura i la senyalització d'alguns carrers asfaltats.

Arxivat a: SALLENT   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa impulsa les tasses del llibre 'El Parlar de Manresa' com el regal de Nadal
Surt al mercat VinculApp, l’aplicació que connecta famílies, professionals i recursos
L’Ajuntament de Solsona aprova el seu pressupost més elevat
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs amb una programació de 17 tallers
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]