Concert d'orgue i tenora de Francesc Pi i Marià Franco
Amb motiu de la Festa Major de Manresa, la Seu ofereix un concert d'orgue i terora a càrrec de Francesc Pi i Marià Franco. El dia 28 a les 20h del vespre.
Cartell del concert.

ACTUALITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
22/08/2025 13:56
Concert d’orgue i tenora ofert durant la Festa Major de Manresa dins el Cicle d’Orgue Magí Pontí, a càrrec de Francesc Pi i Marià Franco, un duet de llarga trajectòria. Pi, organista titular de l’orgue barroc de Sitges i Franco, tenora solista de la Cobla Maricel de Sitges, estableixen un diàleg sonor d’alta intensitat dins les voltes de la Seu. El programa  inclou sardanes, alguna sorpresa per a orgue sol i peces del segle XX compostes per a aquesta combinació instrumental, amb especial atenció a la Suite dels Reis de Mallorca.

Concert gratuït amb taquilla inversa. 

Arxivat a: CONCERT D'ORGUE   LA SEU   FESTA MAJOR MANRESA 2025 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]