Mor el manresà Víctor Feliu, un gran activista de la ciutat
La vetlla serà aquest dijous al matí al tanatori de Mémora i a les 5 de la tarda s'hi celebrarà el funeral.
Víctor Feliu. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció  
20/08/2025 06:26
El manresà Víctor Feliu Ferrer ha mort als 75 anys després d'una llarga lluita contra el càncer. Rere seu deixa tota una vida dedicada a millorar la ciutat de Manresa des d'un activisme social constant i insubornable. Ho ha fet en l'àmbit de l'associacionisme veïnal durant 50 anys i, una vegada jubilat, també des de la Plataforma en defensa de les pensions i dels drets de la gent gran i d'altres entitats de gent gran. Feliu va rebre el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans i el Premi Santi Vidal de Creu Roja al Bages. El primer, el va recollir l'1 d'octubre de l'any passat en un emotiu homenatge celebrat durant l'acte institucional del Dia Internacional de les Persones Grans.

Arxivat a: VICTOR FELIU 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]