OBK torna en concert a Manresa el 12 de juliol
La mítica banda tecno pop dels 90 torna a Manresa el proper dissabte 12 de juliol a partir de les 11 de la nit amb un so contundent i una posada en escena espectacular.
OBK torna en concert a Manresa el 12 de juliol.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/06/2025 17:02
Dos anys després d’una vetllada increïble, OBK torna en directe a Manresa a la Terrassa d’Espai Otium, al mateix escenari que el passat 3 de setembre de 2023 va protagonitzar un concert memorable i multitudinari, arropats per centenars de fans continuen enganxats a l’estil únic i pioner de la banda techno pop dels 90 liderada per Jordi Sanchez. Serà el proper 12 de juliol a les 11 de la nit, dins el seu Tour 2025, una proposta que evoca els seus temes mítics, actualitzats amb un so contundent i una posada en escena espectacular que, una vegada més, transportarà de nou a l’època daurada del tecno als fans del, aleshores, duet de Sant Feliu de Llobregat, format per Jordi Sanchez i Miquel Arjona - aquest últim va decidir abandonar la formació fa uns anys.

Com vam poder comprovar fa dues temporades, l’actual posada en escena d’OBK és contundent i molt emotiva, amb una qualitat de so i una producció espectacular, acompanyant la veu inconfusible de Jordi Sánchez, pel que sembla no haver passat els anys, lluint un físic i una força vocal molt enèrgica. Una nova oportunitat per escoltar en directe cançons que ja formen part de la història del nostre pop i que encara es mantenen intactes tres dècades després, connectant amb les noves generacions, com Historias de amor, El cielo no entiende o De qué me sirve llorar, complementades amb versions d’altres bandes en les que es va inspirar la banda en els seus orígens, com Depeche Mode i el seu Personal Jesus. El concert forma part de la programació d’estiu d’Espai Otium que també portarà en les properes setmanes una altre grup històric del pop espanyol, La Unión.  

Les entrades per al concert d’OBK estan a la venda a partir de 30 euros i es poden aconseguir al web www.otium.cat. Més de la meitat de l'aforament ja està venut hores d'ara i s’espera un ple absolut pel proper dissabte 12 de juliol, a partir de les 11 de la nit. La vetllada seguirà després amb una sessió dj remember amb The Mixer i els millors èxits dels 80s, 90s i 2000s per no parar de ballar en tota la nit.

Arxivat a: OBK 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Festivitat de Tots Sants omple el Cementiri de Manresa
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
Sant Fruitós de Bages adquireix la totalitat de la finca de Can Figueras
Sant Joan aprova inicialment un pressupost de 13 milions d’euros
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]