Manresa inicia l'estiu amb l'arribada de la Flama del Canigó i la revetlla de Sant Joan
L'arribada de la Flama del Canigó i la celebració de la revetlla de Sant Joan va marcar un any més l'inici de l'estiu a Manresa, amb la nit més curta de l'any.
La foguera de la plaça Major. Foto: Jordi Preñanosa

GALERIES DE FOTOS / Redacció/Fotos: Jordi Preñanosa  
24/06/2025 16:43



































Arxivat a: REVETLLA DE SANT JOAN 2025   MANRESA   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]