Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Manresa inicia l'estiu amb l'arribada de la Flama del Canigó i la revetlla de Sant Joan
L'arribada de la Flama del Canigó i la celebració de la revetlla de Sant Joan va marcar un any més l'inici de l'estiu a Manresa, amb la nit més curta de l'any.
La foguera de la plaça Major. Foto: Jordi Preñanosa