Afectació de trànsit per la revetlla de Sant Joan del veïnat de la plaça Hospital
El pròxim dilluns 23 de juny, des de les 5 de la tarda fins a les 12 de la nit, es tallarà el trànsit de vehicles a la plaça de l'Hospital, al carrer de l'Hospital i al carrer de Sant Andreu. L'accés i sortida del carrer Remei de Dalt (que dona accés a l'Hospital, al centre de dia i al CAP) es farà des de la plaça del Remei.
Afectació de trànsit per la revetlla de Sant Joan del veïnat de la plaça Hospital.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
22/06/2025 13:44
L'Ajuntament de Manresa informa que, amb motiu de la celebració de la Revetlla de Sant Joan organitzada pels veïns i veïnes de la plaça de l'Hospital, el pròxim dilluns 23 de juny, des de les 5 de la tarda fins a les 12 de la nit, es tallarà el trànsit de vehicles a la plaça de l'Hospital, al carrer de l'Hospital i al carrer de Sant Andreu.

A causa d'aquest esdeveniment, les afectacions al trànsit seran les següents: - Els vehicles que circulin pel carrer de l'Hospital i provinguin de la plaça de Cots seran desviats pel carrer de Sant Salvador en direcció al carrer de Puigterrà de Dalt. - L'accés i la sortida del carrer del Remei de Dalt (que dona accés a l'hospital, al centre de dia i al CAP) es faran des de la plaça del Remei.

Arxivat a: REVETLLA DE SANT JOAN 2025   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La diada de Sant Jordi va omplir el centre de Manresa de roses i llibres
L'Ajuntament de Manresa inicia les obres de millora de l'àrea de joc infantil de la plaça de la Música
El conseller, Ramon Espadaler, va visitar Fonollosa
Navarcles avança en mobilitat sostenible amb nous autobusos
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]