Una vuitantena d'esportistes participa en la Cursa de Marxa Nòrdica Vila de Súria
La Cursa de Marxa Nòrdica Vila de Súria va tenir lloc aquest diumenge 15 de juny amb la participació d'una vuitantena d'esportistes de categories absoluta, infantil i cadet. La prova formava part de la 2a Copa Catalana de Marxa Nòrdica de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC).
Una vuitantena d'esportistes participa en la Cursa de Marxa Nòrdica Vila de Súria. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez  
16/06/2025 20:32
L'organització de la Cursa va anar a càrrec del Centre Excursionista, l'Ajuntament de Súria i la FEEC. Les persones participants van fer un recorregut d'uns 10 quilòmetres en categoria absoluta i d'uns 6 quilòmetres en categories infantil i cadet, amb sortida i arribada al Parc Municipal Macary i Viader.

En l'acte de lliurament de guardons va participar l'alcalde Albert Coberó, el president de la FEEC, Jordi Merino, la regidora d'Esports i Festes, Alba Martínez, i altres membres de l'equip de govern municipal. El calendari de la 2a Copa Catalana de Marxa Nòrdica continuarà el proper dissabte 28 de juny amb la Cursa de Marxa Nòrdica del Salencar (Alta Ribagorça).

Arxivat a: MARXA NÒRDICA   SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]