Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la nova temporada de programació del Teatre Kursaal
partir de les 10 h del matí es podrà comprar el Toc de Teatre, a les 10:30 h el Toc d’Òpera i a les 11 h el Toc Obert i Toc de Sala Petita, així com també la resta de programació.
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la nova temporada de programació del Teatre Kursaal.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
13/06/2025 09:02
El Kursaal de Manresa posarà a la venda les entrades per als espectacles de la propera tardor aquest dissabte, 14 de juny a taquilles i per internet a www.kursaal.cat. A partir de les 10 del matí es podran comprar els abonaments del Toc de Teatre, a partir de les 10:30 h, els abonaments del Toc d’Òpera i, a partir de les 11h, tota la resta de la programació i abonaments del Toc Obert i Toc de Sala Petita. La programació inclou més de 70 espectacles de tots els gèneres i per a totes les edats.

Pel que fa a l’abonament del Toc de Teatre, inclourà 4 grans muntatges: ‘Turisme rural’ de Jordi Galceran (20 i 21 de setembre), ‘La presència’ de Carmen Marfà i Yago Alonso (18 i 19 d’octubre), ‘Els Bons’ de Ramon Madaula (8 i 9 de novembre), i ‘Mesures extraordinàries’ de Carmen Marfà i Yago Alonso (13 i 14 de desembre). El preu de l’abonament serà de 78€. I cada obra per separat tindrà un preu de 28€.

La nova temporada de programació del Kursaal també inclourà obres teatrals a la sala gran, com ‘El tigre’ de Ramon Madaula (7 de setembre), ‘Les mares’ de Fel Faixedas i Carles Xuriguera (14 de setembre), ‘Thauma’ de Magda Puig i Andreu Martínez (24 d’octubre), ‘La veritat sobre la llum’ de Maria Casellas a partir del llibre d’Audur Ava Ólafsdóttir (26 d’octubre), ‘La brama del cérvol’ de la Cia. La Calòrica (14 de novembre) o ‘El avaro’ de Molière amb la Cia. Atalaya Teatro.

A més a més, el Kursaal acollirà els concerts de Maria del Mar Bonet (3 d’octubre), ‘Passejant Esquirols’ amb la Coral Sant Jordi, el Cor Esquirols i Arrels Simphonic Band (27 de setembre), ‘Recordant Nino Bravo’ amb Serafín Zubiri i la banda de la Unió Musical del Bages (5 de d’octubre), Cor de Teies (25 d’octubre), ‘Simfonova’ de Marcel Gorgori (15 de novembre), un Tribut a Pink Floyd amb The Other Side (28 de novembre), l’Orquestra Rosaleda (10 de desembre),The River Troupe Gospel Sallent (30 de novembre) o Blaumut (12 de desembre), entre d’altres.

La programació de tardor també portarà l’òpera ‘Les noces de Figaro’ de Mozart a càrrec de la Fundació Òpera Catalunya (29 d’octubre) que es podrà comprar si es vol dins de l’Abonament d’Òpera (junt amb ‘Norma’ i ‘La Traviata’); així, com els espectacles de dansa de la Companyia Guy Nader i Maria Campos (31 d’octubre) o l’Esbart Manresà (2 de novembre). També es podrà veure la Gala de Circ, l’espectacle inaugural del Festivalet de Circ (4 de setembre), el Gran Circ Acrobàtic Nacional de la Xina (1 de novembre), la Gala del Festival de Màgia de Manresa (27 de setembre) o la conferència de Paz Padilla ‘Reiventarse no es gerundio (aunque debería)’ (7 de novembre).

Hi haurà també com és habitual propostes per a públic familiar de la programació d’Imagina’t, entre les quals un doble concert d’El Pot Petit (28 de setembre), i els cicles Platea Jove, RBLS i per a gent gran. En aquest moment el Kursaal ja té a la venda algunes de les propostes del segon semestre de 2025, com els espectacles ‘Nit de Musikaals’, ‘Un sogre de lloguer’, En Peyu, Los Sirex, ‘L’avi Tonet’ i el musical ‘Mamma Mia’.

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La venda de castanyes a les parades de Manresa viu els dies més forts de la temporada
S'obre el termini de presentació de sol·licituds per ser monitor/a del Campi qui Jugui
Elisenda Pascual parlarà a Solsona sobre la sexualitat infantil
Gamma present a la Fira Borsa de Treball organitzada per UManresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]