Sant Fruitós de Bages celebra el Dia Mundial del Medi Ambient amb una “autòpsia de residus”
El proper 5 de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha organitzat l’activitat participativa i de sensibilització ambiental “ Autòpsia de Residus”.
Sant Fruitós de Bages celebra el Dia Mundial del Medi Ambient amb una “autòpsia de residus”.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
28/05/2025 15:22
Aquesta proposta, oberta a tots els públics, s’emmarca dins la campanya del nou sistema de recollida d’escombraries i vol fer reflexionar sobre el volum de residus que generem i la importància de separar correctament. La performance consistirà en l’anàlisi i classificació real d’un conjunt de bosses domèstiques procedents de la fracció resta.

Durant l’activitat, s’obriran i estudiaran una vintena de bosses per tal de poder visualitzar quin tipus de residus s’hi llencen, classificar-los per tipologia i posar en evidència quants d’aquests residus es podrien haver evitat o gestionat correctament. A més, l’activitat comptarà amb una dinàmica participativa en format de joc per fomentar la interacció amb el públic i fer arribar, d’una manera amena, el missatge de prevenció i responsabilitat ambiental. L’activitat se celebrarà el dijous 5 de juny, de les 5 a les 7 de la tarda, el Cobert de la Màquina de Batre.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Vòlei Platja omple la plaça Major d'ambient
Manresa acollirà aquest dissabte la 13a edició de la Festa Intercultural
El PSC de Cardona reclama solucions pel recàrrec de les escombraries
Nova edició de "L'Hora del Pati" al Museu del Barroc de Catalunya
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]