Les escoles de Sant Fruitós, han compartit una jornada esportiva
Un total de 120 nens i nenes han dut a terme diferents activitats esportives, amb la dinamització dels alumnes de segon curs del grau superior de condicionament físic que es realitza a l'institut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada.
Les escoles de Sant Fruitós, han compartit una jornada esportiva.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
24/05/2025 10:08
Aquest és el segon any que es du a terme aquesta activitat que va néixer amb l'objectiu que els infants dels tres centres educatius es coneguin, i intercanviïn experiències, abans d'iniciar l'ESO.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa
L'Ajuntament publica a YouTube el documental 'L'efecte Kuleshov'
Alumnat del Lacetània desenvolupa un sistema de gestió d’estoc farmacèutic
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]