La nova residència pública de Manresa al Ple de dijous
La “Plataforma en defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran” ha acordat presentar una moció a la propera Sessió de Ple a celebrar el dijous 15 de maig ‘2025 referent al compromís de l’Ajuntament de Manresa amb la residència pública al barri del Xup.
Imatge d'un ple.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
12/05/2025 16:40
D’acord amb la normativa municipal la moció va presentar-se a l’Ajuntament mitjançant els grups municipals de “Fem Manresa” i “Junts per Manresa”. Dilluns quan es publiqui “l’odre del dia” del Ple aleshores la “Plataforma” sol·licitarem poder intervenir-hi. Per tal que tingueu coneixement del seu contingut us adjuntem una còpia de la moció presentada. Una vegada més, aprofitem l’avinentesa per comunicar-vos -i denunciar- les promeses incomplertes de l’Administració :

El 12 de novembre del 2024 en una reunió de la “Plataforma” a l’Ajuntament amb la presència de l’Alcalde Marc Aloy, la regidora de les Persones Grans Mariona Homs i la Secretària d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya Carolina Homar va acordar-se que durant el passat mes de febrer se’ns convocaria de nou per explicar-nos la proposta de la Generalitat.

Veient que no es convocava la reunió la “Plataforma” va reclamar-la repetides vegades sense èxit. Aquesta setmana novament l’hem tornat a reclamar i fins els dia d’avui ningú ens ha contestat. Per tot plegat la “Plataforma” ja està “cansada i decebuda” que entre uns i altres (Ajuntament i Generalitat) se’ns continuï marejant. D’ençà el 4 de febrer de l’any 2020 ja portem uns quants anys sense que s’hagi avançat, malgrat haver-hi uns acords signats entre l‘Ajuntament i la “Plataforma”.

Arxivat a: GENT GRAN   MANRESA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]