El Centre d'Esports Manresa queda fora del play-off
El Centre d'Esports Manresa va perdre el partit amb el Peralada, que es va avançar durant la 1a part, Antonio Romero va empatar amb un golàs de falta directa al 75. Però els locals van marcar en l'afegit. Amb aquest resultat de 2-1, l'equip de la capital del Bages es queda fora del play-off. Fonts de l'equip del CE Manresa asseguren que ho han intentat, però no ha pogut ser i es treballarà per ser entre els millors.
El Centre d'Esports Manresa queda fora del play-off.

FUTBOL / Redacció/Sergi Vàzquez  
28/04/2025 22:02

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa bateja set nous espais amb noms de dones científiques i referents
Els treballs del taller d'escriptura Lletraguarits s'exposaran a la Biblioteca del Casino
Sant Fruitós impulsa una nova edició dels Pressupostos Participatius
Els Nacionalistes exigeixen explicacions per la pavimentació de la Neus Català
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]