NOX BELLUM porta el millor Kickboxing i K1 a Sant Vicenç
El Club Pugnator Castellet organitza la 4ª edició aquest dissabte a partir de les 4 de la tarda.
Imatge d'arxiu de la darrera edició.

ALTRES ESPORTS / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/04/2025 17:03
El Pavelló Esportiu de Sant Vicenç de Castellet acollirà aquest dissabte un dels esdeveniments més esperats de la temporada per als amants del Kickboxing, NOX BELLUM! A partir de les 4 de la tarda, es donarà inici a una successió de combats masculins i femenins de Kickboxing i K-1 en categories amateur i professional. NOX BELLUM arriba a la seva 4ª edició de la mà del Club Pugnator Castellet i del seu director, David Martínez, lluitador professional de nivell que porta anys formant nois i noies en aquestes disciplines esportives.
 
Manresadiari: Què és NOX BELLUM?
David Martínez: És un projecte que neix per posar en valor als competidors i competidores, per donar a conèixer els grans valors que té i el gran esport que és el Kickboxing. Es tracta d’un esdeveniment obert a totes les persones amants de l’esport, no exclusivament dels esports de contacte. Una tarda que celebra la passió, la dedicació i l’esperit esportiu en totes les seves formes.


 
Quin nivell podrem veure en aquesta 4ª edició?
Veurem dos combats professionals, de molt nivell, un en l’àmbit regional i l’altre a nivell nacional. I grans combats amateurs en els que participen lluitadors molt importants, membres de les seleccions espanyoles i catalanes. Tots els emparellaments es presenten amb grans perspectives i esperem veure grans combats amb accions tècniques i estratègiques d’alt nivell per part dels competidors.
 
Què ensenyeu a Pugnator Castellet?
Som  un club de Kickboxing que, a part de preparar la gent física, tècnica, estratègica i mentalment, tenim l’objectiu d’ajudar i contribuir a crear persones a través de l’esport. Fomentem el respecte, la cultura de l’esforç, l’honestedat, l’humiliat  i la companyonia. Treballem per a que se’ns valori com a esportistes que tenen una gran dedicació una gran preparació i que no som menys que altres esports que tenen més recolzament social i institucional. Volem que se’ns vegi com el que som, esportistes.


 
Les entrades estan a la venda a través del portal Entrapolis, també als gimnasos participants i a la botiga de nutrició esportiva de St. Vicenç, Nutrikom. En l’organització de l’esdeveniment, Pugnator Castellet compta amb el suport de Gestoria Babià, iMCATEX, insttalcastellet, Xasem, ONLY ADS, Viu Manresa, Garatge Pont, Cugué espai dental, ExcaRuiz, Molero instalacions i PataNegra.

Arxivat a: NOX BELLUM 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]