Un centenar de persones homenatgen les milícies republicanes
Sallent ha celebrat una jornada de memòria històrica per rememorar el paper de les milícies republicanes sallentines que van lluitar contra el feixisme i per un futur millor.
Un centenar de persones homenatgen les milícies republicanes de Sallent. Foto: AJS

SALLENT / Redacció/Sergi Vàzquez  
16/04/2025 20:35
Un centenar de persones han participat en les diferents activitats de la jornada. Al matí, amb l’itinerari republicà, que ha recorregut els diferents espais històrics de les milícies al municipi. I a la tarda, amb la presentació del llibre "Les milícies a Sallent 1936-1937" a la Sala Vilà i Valentí, que ha comptat amb les intervencions de Pilar Sala (Ateneu Republicà), Miguel G. Gómez (CNT Manresa), Conxita Parcerisas (Memoria.cat) i l'alcalde de Sallent, Oriol Ribalta. La jornada de memòria històrica forma part de la programació del Mes de la Cultura i s’ha organitzat conjuntament entre l’àrea de Memòria Històrica de l'Ajuntament de Sallent, l'Ateneu Republicà Cogulló, la CNT Manresa, la CGT Sallent i l'associació per la igualtat Adona't.

Arxivat a: SALLENT   BAGES   MILÍCIES REPUBLICANES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]