Campanya per prevenir i controlar la seguretat passiva
La Policia Local de Sant Fruitós de Bages participarà en la campanya de prevenció i control de la seguretat passiva en la circulació de vehicles, impulsada pel Servei Català de Trànsit.
Campanya per prevenir i controlar la seguretat passiva.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/04/2025 14:18
A Sant Fruitós de Bages es realitzaran controls preventius entre el 21 i el 27 d’abril, amb l’objectiu de reduir el nombre de víctimes i la gravetat de les lesions en accidents de trànsit. Els agents intensificaran la vigilància sobre l’ús correcte dels cinturons de seguretat, els sistemes de retenció infantil i els cascos de protecció, tant per als conductors com per als passatgers.

En els controls es vigilarà:
Cinturons de seguretat: es verificarà el correcte funcionament i l’ús adequat d’aquests dispositius. A més, es controlarà que els menors d’edat d’alçada igual o inferior a 135 cm viatgin amb un sistema de retenció infantil homologat, seguint la normativa vigent.  Cascos de protecció: es comprovarà el seu ús obligatori, incloent-hi els vehicles especials com els quads. En cas d’incompliment, el vehicle podrà ser immobilitzat. Cal recordar que la responsabilitat de l’ús del casc per part del passatger recau sempre en el conductor.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]