Presentació oficial de «La Cíclica»
Primera edició d’aquest esdeveniment esportiu pensat per a ciclistes que es durà a terme en el marc de la Fira de Primavera de Navàs el proper dissabte 3 de maig.
Presentació oficial de «La Cíclica».

NAVÀS / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/04/2025 15:19
L’acte ha comptat amb la presència de Jaume Casals, alcalde de Navàs i Ivan Crespo, regidor d’esports, conjuntament amb les tècniques de l’Ajuntament i representants de les diferents colles d’aficionats al món de la bicicleta de Navàs. La Cíclica preveu dues proves esportives força exigents: «EL REPTE A CASTELLADRAL», una escalada de 12km i 380m de desnivell sobre asfalt, amb sortida al Passeig Ramon Vall de Navàs i arribada a Castelladral; i «LA REVOLTA», un circuit tancat ple d’obstacles, bots, terra i tralla per viure una cursa intensa, curta i plena d’adrenalina.

La Fira també comptarà amb tot un seguit d’activitats relacionades, entre les que destaquen l’exhibició de Bicitrial de Gemma Abant, 13 vegades campiona del Món, els tallers d’iniciació al Bicitrial i BTT a càrrec de les escoles de ciclisme Abantwins i Atiat, els jocs infantils Gargot de bicicletes, el vermut musical amb Mariona Muntanya, l’eslàlom infantil amb un circuit de bicicletes, l’espectacle infantil «Sobre Rodes» i el fi de festa amb la música de Karnales Sound. Dins la Fira, ubicats a la zona propera a les proves esportives, també es podran visitar estands relacionats amb el món de la bicicleta que promocionaran i donaran a conèixer els seus productes i serveis. A continuació trobareu informació referent als reglaments de les dues proves esportives i també l’enllaç per tal de poder fer la inscripció a laciclica.cat.

Arxivat a: LA CICLICA   NAVAS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]