L’Ajuntament organitza un taller gastronòmic entorn la cuina de l’arròs
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha organitzat el taller gastronòmic "Cuina i Arròs", a càrrec del prestigiós xef Marc Puig-Pey, una proposta que té per objectiu aprofundir en les tècniques i secrets de la cuina de l'arròs, el plat més emblemàtic de la gastronomia del municipi.
L’Ajuntament organitza un taller gastronòmic entorn la cuina de l’arròs.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/03/2025 15:06
La formació, que s’ofereix de forma gratuïta, serà el dissabte 5 d’abril, a les 11 del matí a la Fundació Alícia a Sant Benet de Bages. Les places per a participar-hi son limitades. Cal inscriure’s AQUÍ.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]