Acte institucional del 8M a Solsona
L’alcaldessa, Judit Gisbert, ha clamat a favor de la unió per la defensa col·lectiva de drets i valors essencials. Avui “és un dia per a reconèixer els avenços aconseguits, però sobretot per a reafirmar el compromís dels solsonins i solsonines amb la igualtat real i amb la feina que encara ens queda per fer”.
Acte institucional del 8M.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/03/2025 08:05
Regidores de tots els grups municipals han llegit el manifest del Dia internacional de les dones, que ha fet una crida a no retrocedir davant “l’amenaça dels discursos reaccionaris del neomasclisme”. “Els ajuntaments mantindrem i reforçarem les polítiques d’igualtat perquè continuem necessitant més recursos per a la protecció de les dones, més educació en igualtat a les escoles, més suport a la inserció laboral i un compromís ferm contra qualsevol tipus de violencia masclista”.

Arxivat a: DIA DE LA DONA   SOLSONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]