L'alumnat de l'escola Sant Ignasi fa el pregó infantil de la Llum
L’alumnat de l’escola Sant Ignasi, que han apostat per una representació teatral estructurada en sis escenes -amb una introducció i un comiat final- per evocar els fets i els personatges principals de la història de la construcció de la Séquia i el Misteri de la Llum. En la representació, els joves han donat veu als consellers de la ciutat al segle XIV: Jaume d’Artés, Bernat de Sallent, Pere Vilella, Bernat de Castellbell, Berenguer Canet, Jaume Amergós, a l’arquitecte Guillem Catà, al bisbe Galceran Sacosta, al rei Pere III i al bisbe Miquel de Ricomà; així com els pagesos manresans que en aquell segle patien els efectes de la sequera. Al pregó, original, distès i pedagògic, no han faltat tocs d’humor en alguns dels personatges, amb expressions d’aquest s egle així com picades d’ullet a l’entitat administradora de la festa, el Club Atlètic Manresa.
Un moment del pregó infantil. Foto: Jordi Preñanosa

GALERIES DE FOTOS / Redacció/Fotos: Jordi Preñanosa  
14/02/2025 14:55



















Arxivat a: FESTES DE LA LLUM 2025   PREGÓ   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]