L’institut Lacetània continua promovent l’emprenedoria entre l’alumnat d’FP
Ivan Tàpia, de l’empresa Cocolisto, ha impartit el primer taller en què ha explicat com transformar una idea en un producte.
L’institut Lacetània continua promovent l’emprenedoria entre l’alumnat d’FP.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
07/02/2025 11:39
L’institut Lacetània de Manresa continua promovent l’esperit emprenedor entre l’alumnat dels cicles formatius, aquesta vegada a través dels tallers del programa Idees Joves de l’Ajuntament de Manresa. Els tallers s’adrecen a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà i superior que estan treballant el desenvolupament d’una idea empresarial en el marc de l’assignatura d’Empresa i Iniciativa Emprenedora. En aquestes sessions, formadors i formadores expertes en diferents àmbits de l’empresa com les finances, la creativitat o el màrqueting imparteixen tallers a l’institut amb l’objectiu d’estimular la creativitat i l’esperit emprenedor dels nois i noies.

El primer taller que s’ha portat a terme ha anat a càrrec d’Ivan Tapia, creador de l’empresa Cocolisto. Amb el títol de “Tinc una idea! I ara... què?”, es va treballar, a través del joc, com es pot transformar una idea en un producte viable. El taller va ser tot un èxit i des del centre es valoren molt positivament iniciatives com aquesta, que permeten desenvolupar el potencial creatiu de l’alumnat en l’àmbit de la generació d’idees empresarials.

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Plaça de Nadal es renova amb més activitat i l'arribada d'un nou personatge màgic i ple de llum
El BAXI Manresa topa amb un equip amb molt encert i qualitat a Romania
Castellbell i el Vilar millora el confort i l’aïllament tèrmic de l’Escola Jaume Balmes
Calaf aprova provisionalment les ordenances fiscals per a l'any 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]