El running i el trail bagenc treu bons resultats arreu
Diumenge atapeït per els corredors bagencs d'asfalt i trail. Avui, a Sevilla, s'ha disputat la Mitja Marató de Sevilla on la santjoanenca Meritxell Soler (Puma) sortia amb l'objectiu de baixar de l'hora i deu minuts.
El running i el trail bagenc treu bons resultats arreu. Foto: CAM

ATLETISME / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/01/2025 20:53
 La climatologia adversa no ha fet possible asolir l'objectiu, amb plugim constant al llarg de la prova, una alta humitat i vent, dificultant les actuacions dels atletes. Tot i així, Soler ha fet uns bons 1h10'55, que es minima per l'europeu de ruta d'aquesta propera primavera. A Barcelona, s'ha disputat la cursa del Barri de Sant Antoni, que enguany era el Campionat de Catalunya absolut de 10k en ruta,on la manresana Najwa Chouati s'ha penjat la medalla de bronze, entrant tercera amb un temps de 34'36". La cursa ha estat guanyada per l'atleta olimpica de Valls Marta Galimany (33'16"), i segona ha estat Cristina Silva (34'02").

Tanmateix, en la cursa de 5k que s'ha disputat paralelament, destacar l'actuació de l'atleta Judith González (Avinent Manresa) que ha pujat al tercer esglaó del podi absolut amb un temps de 19'28". Destacar l'actuació de Yassin L'Aziri (Avinent Manresa) fent un temps de 31'48" (mmp) en la cursa de 10k del català absolut, sent el millor de la representació manresana. 

I en La Llanera Trail, cursa que transcorre entre els termes municipals de Sabadell, Castellar del Vallés i Setmenat, ha tingut nombrosa presència de corredors bagencs. En la cursa de 43 kms, i amb un desnivell superior a 1700 metres positius, el corredor de Cabrianes Lluis Ruiz i la seva parella Lorena Cubillas han pujat al segon esglaó del podi absolut amb 3h36'23" i 4h26'07" respectivament,  i la corredora de Rajadell Marta Muixí s'ha encaramat meresdudament al tercer esglaó.amb un temps de 4h30'40".

Ahir, a Antequera, en el transcurs de l'Antequera Indoor Match la banyolina Esther Guerrero (New Balance), l'atleta que condueix el tècnic manresà Joan Lleonart va batre el rècord d'Espanya dels 2000 metres llisos shorttrack amb un temps de 5'42"53 rebaixant l'anterior en posesió de Marta Garcia (On) amb 5'45"33.

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]