Afectacions al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova per la instal·lació d'una grua
Durant aquesta setmana es prohibeix l'estacionament i es tanca l'aparcament de vehicles de Fàbrica Nova amb accés des de Via Sant Ignasi.
Afectacions al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova per la instal·lació d'una grua.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
21/01/2025 13:36
L’Ajuntament de Manresa informa que, dins els treballs de rehabilitació de la Fàbrica Nova, i amb motiu dels treballs d'implantació d'una segona grua d'obres, fins al pròxim divendres 24 de gener, es prohibeix l'estacionament i es tanca l'aparcament de vehicles de Fàbrica Nova amb accés des de Via Sant Ignasi.  Un cop fets els treballs d'implantació de la grua, una part de l'aparcament quedarà ocupat per aquesta instal·lació auxiliar d'obres i la resta tornarà a estar operatiu per a estacionament de vehicles.

 

Arxivat a: FABRICA NOVA   MANRESA   UPC 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]