EL CN Manresa bronze en aleví
El CN Sabadell va acollir en les seves instal·lacions del carrer Budapest una nova edició del tradicional torneig OPEN TURBO CHRISTMAS CUP, dedicat a les categories més petites de la competició de waterpolo.
EL CN Manresa bronze en aleví.

NATACIÓ / Redacció/Sergi Vàzquez  
08/01/2025 21:42
En la mateixa els nens i nenes de les categories benjamí i aleví, jugaren, durant dos dies, una sèrie de partits per arribar a una classificació que atorgava un valor a la seva actuació i una guia vers al tram definitiu de a competició oficial catalana i estatal. El CN Manresa hi participà en les dues categories. L’equip aleví, després d’un magnífic torneig, va finalitzar tercer, només superat pel CN Atlètic Barceloneta, que en un partit competit, en la semifinal, els va deixar amb la mel als llavis, per acabar vencent al CN Barcelona en el partit pel tercer i quart lloc.L’equip benjamí també va estar a un bon nivell, aconseguint lluitar pel cinquè lloc, en partit que es va escapar per un sol gol davant el CN Catalunya.

Arxivat a: CN MANRESA   NATACIÓ   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]