Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica
Aquest mes de gener torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran del municipi.
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/01/2025 12:44
Aquesta activitat, apte per a tothom, és un punt de trobada amb persones d'altres municipis per a la pràctica física i on es gaudeix d'un dia tranquil i amè. La primera de les caminades serà el dimecres 15 de gener a Sant Quirze de Besora, el 6 de febrer a Begues, el 5 de març a Esparreguera i finalment el 10 d’abril serà el torn de rebre als municipis participants a Sant Fruitós de Bages. Des de l'àrea d'esports de l'Ajuntament se cediran bastons de marxa nòrdica a tothom qui no en disposi. La participació en aquest cicle de caminades és gratuïta, però cal inscriure's prèviament a l'àrea d'esports de l'Ajuntament (carrer Padró,72) dues setmanes abans de cada sortida.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES   MARXA NÒRDICA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]