Tercera fase de les obres del carrer del Padró
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha obert a concurs públic la redacció del projecte d’una tercera fase de les obres de reurbanització del carrer del Padró.
Tercera fase de les obres del carrer del Padró.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/12/2024 10:30
Aquesta nova fase inclourà tres àmbits diferenciats entorn aquest vial. En primer lloc, la reurbanització de la plaça Lluís Espinal, situada al xamfrà amb el carrer Sallent. En segon terme el tram del carrer del Padró, des del trencall amb el carrer Sallent i fins al número 100, i una tercera actuació que s’executarà al carreró que connecta el carrer del Padró amb la carretera de Vic.

En total es tracta de reurbanitzar 1.269 m² d’aquest vial que travessa tot el barri antic i que connecta  diferents equipaments com l’escola de música i oficines municipals, i que arriba fins a la zona de l’escola Monsenyor Gibert i la Llar d’infants Les Oliveres. Amb aquesta reurbanització es vol aconseguir un eix viari més segur i agradable per a vianants i que alhora potenciï el comerç local. Recordem que les obres de reurbanització d’aquest vial van incloure en una primera fase del tram comprès entre el Torrent Bo i el carrer Montserrat i una segona fase fins a arribar al punt on comença la plaça Lluís Espinal.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]