L'Institut Lacetània coordina un projecte europeu sobre educació digital
Hi participen centres educatius d’Alemanya, Grècia i Itàlia.
L'Institut Lacetània coordina un projecte europeu sobre educació digital.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
05/12/2024 15:38
L'Institut Lacetània de Manresa coordinarà al llarg d'aquest curs i el proper un projecte europeu Erasmus+ sobre ciutadania i educació digitals en el qual participaran instituts d'Alemanya, Grècia i Itàlia. En aquest projecte, estudiants de batxillerat de tots aquests centres treballaran coordinadament per estudiar l'ús de les eines digitals amb finalitats educatives en els seus respectius centres, per tal d'analitzar com s'actua en cada institut davant del repte que implica la ràpida digitalització dels processos d'ensenyament i aprenentatge, sobretot arran de la pandèmia per coronavirus.

La primera trobada del projecte va tenir lloc fa pocs dies a Manresa i hi van participar dos professors de cadascun dels centres. La ciutat grega de Kavala acollirà la propera reunió de treball d'aquest projecte, a finals de març de 2025. Amb aquest nou projecte Erasmus+, l'Institut Lacetània dona continuïtat als seus projectes passats en el marc del programa Erasmus+, consolidant la seva projecció internacional i la participació en programes europeus, en els quals compta ja amb una llarga experiència.

 

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]