Mònica Cruz Franch, de Gent fent Poble, renuncia com a regidora de govern a Sant Fruitós
La regidora del grup municipal Gent Fent Poble a l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, Mònica Cruz Franch, ha renunciat aquest dimecres al seu càrrec de regidora en el ple extraordinari celebrat a les 7 del vespre.
Mònica Cruz Franch, de Gent fent Poble, renuncia com a regidora de govern a Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
28/11/2024 12:23
Cruz ha estat regidora des de les eleccions del passat 2023 a les àrees d’ensenyament i sanitat i ja havia format part del govern municipal durant el mandat 2015-2019 al capdavant de les regidories d'ensenyament, sanitat i entitats. La regidora en el seu comiat ha agraït a totes les persones que l’han acompanyat en aquest projecte, tant treballadors municipals, com regidors, així com a la seva família i ha explicat que la seva renúncia és per motius personals i de conciliació familiar.

L’alcalde, Joan Carles Batanés, els portaveus dels diferents grups municipals i altres regidors, han agraït la tasca que ha desenvolupat al llarg dels anys en les àrees que ha gestionat i la seva dedicació plena, i el bon tracte, amb que ha desenvolupat la seva tasca. La previsió és que la substitueixi en el càrrec el número 12 de Gent Fent Poble, David Serrano Herrero, al capdavant de les mateixes regidories, una presa de possessió que es farà efectiva en el pròxim ple municipal, després de la renúncia dels números 10 i 11, Isidre Malagarriga Sala i Rosa Bou Rabat.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]