Manel Camp presentarà aquest diumenge al teatre Conservatori el seu últim treball, ‘Estimar’
El pianista manresà versionarà cançons de Carole King, Jorge Drexler, Sting o Lluís Llach, entre d’altres.
Manel Camp presentarà aquest diumenge al teatre Conservatori el seu últim treball, ‘Estimar’.

MÚSICA / Redacció/Jordi Preñanosa  
21/11/2024 11:58
El teatre Conservatori acollirà aquest diumenge, 24 de novembre a les 6 de la tarda, el concert del pianista manresà Manel Camp. Hi presentarà ‘Estimar’, el seu últim treball en què versiona cançons de Carole King, Jorge Drexler, Sting o Lluís Llach, entre d’altres. ‘Estimar’. Set lletres, només set, que ens diuen tant i que abasten tant... com set notes musicals que, fins i tot sense text, travessen l’ànima.

Amb aquest projecte el pianista manresà Manel Camp vol compartir una selecció de peces musicals que tenen un sentit en el seu recorregut vital, tant professional com personal. Totes elles, d’alguna manera, són històries d’amor, d’amistat, de parella, d’estima a la professió, d’arrelament, d’anhels, de pèrdues... en definitiva, diferents manifestacions d’estimar.

Un nou projecte del músic manresà en què oferirà un petit tast d’unes notes inspirades en el saber i el saber fer d’altres passades pel seu sedàs particular. Es podran escoltar versions de cançons tan conegudes com ‘País Petit’ de Lluís Llach, ‘Piano Man’ de Billy Joel, ‘You’ve got a friend’ de Carole King o ‘Somewhere’ de Leonard Bernstein. Les entrades per assistir al concert de Manel Camp al teatre Conservatori tenen un preu de 18€ (15€ per a majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet www.kursaal.cat.

Arxivat a: CONSERVATORI   CULTURA   MANEL CAMP 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Estrena d’un documental que recull el procés de gestació de la recuperació del teatre Kursaal
Valentí Torra Bitlloch dona al Museu de Manresa una pintura barroca
L'Escola Municipal de Música obre el període d'inscripcions
L’Art de Viure d’AMPANS exposa les obres del primer ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]