Arriba el campionat d’Espanya Absolut
Des de dijous 14 de desembre, els nedadors absoluts del CN Manresa, Biel Gabernet, Izan Cubillas i la nedadora Maria Sánchez, s’enfrontaran a la competició més important de la temporada fins el moment, el Campionat d'Espanya de Natació en Piscina de 25 metres, que es celebrarà a Madrid i reunirà durant quatre dies l'elit de la natació espanyola.
Arriba el campionat d’Espanya Absolut.

NATACIÓ / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/11/2024 17:27
El  club estarà representat orgullosament per tres nedadors: Biel Gabernet, que competirà en els 50 i 100 metres lliures Izan Cubillas que hi serà en els 100 metres esquena i 100 metres estils Maria Sánchez , l’única noia, que es provarà en els 50 metres papallona Tots tres han aconseguit les mínimes exigides, de gran dificultat per a poder competir amb els millors nedadors de l’estat, la qual cosa ja era tot un repte per a ells aconseguit amb nota, ara, la competició significa revalidar el seu treball i categoria.

Arxivat a: CN MANRESA   NATACIÓ   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]