Adjudiquen a dos joves del municipi pisos a lloguer assequible per ajudar-los en la seva emancipació
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ja ha resolt l'adjudicació dels dos pisos de titularitat municipal que el passat mes de juny es van posar a disposició dels joves del municipi per tal d'ajudar-los en la seva emancipació.
L'Ajuntament adjudica a dos joves del municipi pisos a lloguer assequible per ajudar-los en la seva emancipació.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/09/2024 14:15
Es tracta de dos nois que han presentat un pla d'emancipació que combina la continuïtat dels seus estudis superiors amb contractes laborals. En total set joves santfruitosencs s'han presentat a aquesta iniciativa i finalment han estat tres els que ha optat a aquest procés pel fet de complir les bases requerides.

El lloguer d'aquests pisos, ubicats a l'avinguda Sant Joan i a l'avinguda Joan Sanmartí, s'entén com a una mesura temporal per a facilitar que aquests joves puguin emancipar-se i, per tant, el lloguer és per un màxim de 3 anys. Per a fer l'adjudicació s'ha tingut en compte el Pla d'emancipació que han presentat on han exposat quines mesures tenen previst aplicar per a emancipar-se, amb les accions formatives que cursen o que tenen previst cursar, si es troben en recerca activa de feina o treballant o altres casuístiques que puguin condicionar el seu futur.

Aquesta iniciativa ha anat dirigida a joves d'entre 18 i 32 anys empadronats al municipi els darrers 5 anys i que econòmicament disposin d'uns ingressos que ni superin ni siguin inferiors al que estableixen les bases del reglament, per tal d'assegurar que poden fer front a la despesa sense haver de rebre suport extern. És previst que a partir d'1 de novembre puguin entrar a viure en aquests dos immobles que disposen de dues habitacions, cuina equipada, menjador i bany complet i mobiliari bàsic per poder-hi viure amb comoditat.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament destina més de 320.000 euros en obres de manteniment i millora als centres educatius
El programa 'La tarda és extra!' amplia l'oferta d'activitats extraescolars
Fundació ”la Caixa” signa un conveni amb Althaia
La Clínica Odontològica Universitària rep els primers 46 estudiants
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]