Comunicat de l'Ajuntament de Manresa per condemnar l'agressió transfòbica ocorreguda diumenge
L’Ajuntament de Manresa condemna rotundament l’agressió transfòbica que va patir una veïna de la comarca aquest diumenge a l’estadi del Congost, en el transcurs d’un partit del Mundialet intercultural de futbol. Aquest tipus d’acte no té espai al model de ciutat que representa el nostre municipi i reforça l’Ajuntament en el compromís de vetllar per l’absolut respecte a les identitats i diversitats personals.
Comunicat de l'Ajuntament de Manresa per condemnar l'agressió transfòbica ocorreguda diumenge.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
16/07/2024 21:06
Des del consistori volem fer arribar tot el el suport a la víctima i a la seva família i oferir-los tot aquell acompanyament que requereixin. Alhora, la institució es compromet a treballar per aclarir els fets i posar tots els esforços a donar una resposta contundent davant la responsabilitat dels agressors.

Al mateix temps, volem agrair als organitzadors del Mundialet la seva ràpida reacció de protecció a la víctima i la seva condemna dels fets ocorreguts. L’Ajuntament lamenta profundament que una activitat amb una gran tradició a la ciutat, que cerca espais de bona convivència, s’hagi vist afectada per la conducta reprovable d’un grup minoritari i evidentment aliè a l’organització.

El Servei d’Atenció Integral (SAI) LGTBI municipal està a disposició d’aquesta i de qualsevol víctima que pateixi discriminació per motiu d’orientació sexual i/o identitat de gènere i continua treballant per prevenir aquest tipus d’actes. Encoratgem a tota la ciutadania a tenir tolerància zero davant de qualsevol expressió de la cultura de l’odi i a sumar-se a la seva denúncia. No donem espai a les violències a Manresa.

Arxivat a: AGRESSIÓ TRANSFÒBICA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]