L’Orquestra i el Cor del Liceu a la 30a edició del Festival Internacional de Música Clàssica a Sant Fruitós
El Festival Internacional de Música Clàssica celebra el seu 30è aniversari amb una edició especial.
El programa d'activitats.

CULTURA / Redacció/ Sergi Vázquez  
11/07/2024 17:55
Enguany, el festival tindrà lloc els dijous 4, 11 i 18 de juliol i el divendres 26 de juliol als jardins de Sant Benet de Bages a Sant Fruitós de Bages. S’inaugurarà el 4 de juliol amb la “Gala d’òpera i musical” amb les sopranos Tina Gorina i Clara Renom, el tenor Carles Cosías i el baríton Carles Daza, acompanyats al piano per Stanislav Angelov. Destacaran peces d’artistes comMassenet, Puccini, Verdi, Bernstein i Guinovart, i la gala estarà presentada per Joan Vives i l’artista Pep Creus amb Joan M. Segura.

El segon dia, 11 de juliol tindrà lloc la “Gala instrumental”, de la mà d’artistes de gran renom internacional que oferiran 3 duos. Els pianistes Mark Solé Lerís i Frédéric Chauvel recitaran un repertori a 4 mans al piano, el segon duet serà amb el violinista Michel Gershwin i la pianista Anna Tyshayeva i la gala finalitzarà amb el concert del pianista Georgi Mundroz i el clarinetista, Roman Kuperschmidt.

El dijous 18 de juliol se celebrarà un concert de duos romàntics per a dues veus i piano, amb la soprano Núria Rial i la mezzosoprano Mireia Pintó amb VladislavBronevetzky al piano.L’actuació barrejarà els duos amb piano i diverses peces per a piano sol, amb peces de Schumann, Saint-Saëns, Viardot o Dvorák.

El dijous 18 de juliol se celebrarà un concert de duos romàntics per a dues veus i piano, amb la soprano Núria Rial i la mezzosoprano Mireia Pintó amb VladislavBronevetzky al piano.L’actuació barrejarà els duos amb piano i diverses peces per a piano sol, amb peces de Schumann, Saint-Saëns, Viardot o Dvorák.



L’acte de clausura serà divendres 26 de juliol amb el concert "Rèquiem de Mozart" interpretat per l'Orquestra i el Cor del Gran Teatre del Liceu. L’actuació comptarà amb més de 100 artistes que interpretaran l’obra, a càrrec de Konstantin Bogdanoski (soprano), Natàlia Perelló (soprano), Cristina Tena (contralt), NauzetValerón (tenor), DimitarDarlez (baix) dirigits pel mestre Pablo Assante.

Les entrades es poden adquirir a través de la pàgina web del festival i presencialment a les taquilles.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Derrota per la mínima en l'últim partit de la pretemporada
Nova edició de la jornada empresarial "Manresa Futur"
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
Presentats els actes del 125è aniversari de l'Orfeó Manresà
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]