La 3a Escola de Salut tanca després d'oferir una vintena d'activitats
La 3a Escola de Salut de Súria ha acabat aquest mes de juliol amb un bon nivell de participació. El programa d’aquesta edició s’ha desenvolupat des del passat febrer amb prop d’una vintena d’activitats per a la millora del benestar físic i emocional, adreçades especialment a persones majors de 60 anys.
La 3a Escola de Salut tanca després d'oferir una vintena d'activitats.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
10/07/2024 07:24
Com en les edicions anteriors, aquestes activitats han inclòs xerrades, sortides i tallers de salut, entre d’altres temes. La cloenda de la 3a Escola de Salut ha consistit en una reunió oberta per començar a definir els continguts de la propera edició. L’Escola de Salut és organitzada per l’Institut Català de la Salut (ICS) de la Catalunya central i l’Ajuntament de Súria, a través de les àrees municipals de Sanitat i Igualtat. La gran majoria de xerrades ha anat a càrrec de l’equip sanitari del CAP Goretti Badia i han tingut lloc a L’Esplai. En el desenvolupament de les activitats de l’Escola de Salut hi han participat el Centre Excursionista, l’Associació de Gent Gran, la Societat Atlètica de Súria i la Fundació La Caixa.

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]