Manresa celebra la Festivitat de Sant Joan amb el foc de la Flama del Canigó
Manresa va celebrar l'arribada de la Flama del Canigó amb danses tradicionals catalanes i cant coral, seguidament es va iniciar la pujada de la Flama a la plaça Major on es va fer l'encesa del peveter i es va llegir el manifest, seguidament la coral els Rafilets varen interpretar dos temes i per finalitzar es va ballar una sardana amb motiu de la Capital de la Sardana que acull aquest 2024 la ciutat. Un cop acabats els actes de la Flama es va iniciar la Revetlla Infantil sense petards amb l'animació que va anar a càrrec de Folkids, a càrrec de Pep López i Sopars de duro i per acabar amb la nit més màgica de l'any es va encendre la gran foguera al bell mig de la plaça.
Foguera de Sant Joan a la plaça Major. Foto: Jordi Preñanosa

GALERIES DE FOTOS / Redacció/Fotos: Jordi Preñanosa   
24/06/2024 11:07























Arxivat a: REVETLLA DE SANT JOAN 2024   MANRESA   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]