El claustre del Museu de Manresa acull dimarts que ve la presentació de l'Agenda Urbana
En l’acte, obert al públic, es presentarà el document que inclou 9 reptes i 38 accions enfocades a aconseguir una ciutat més justa, verda, pròspera i segura.
Les sales del claustre del Museu del Barroc acolliran la presentació de l'Agenda Urbana 2030. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
15/06/2024 12:41
El claustre del Museu de Manresa - Museu del Barroc de Catalunya acollirà dimarts que ve, 18 de juny, a partir de dos quarts de set del vespre, la presentació de l’Agenda Urbana de Manresa 2030. En l’acte, obert a tota la ciutadania, hi assistiran l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, la regidora de Presidència, Mariona Homs Alsina, i el responsable de l’equip redactor del document, Pablo Mu&ntil de;oz Unceta, que desgranarà el contingut de l’Agenda. La presentació també comptarà amb la presència de membres d’Aliança Ciutadana per la Sostenibilitat de Manresa, l’òrgan  format per agents locals i ciutadans que va impulsar la creació de l’Agenda Urbana. A partir d’ara, aquest col·lectiu serà clau per fer el seguiment del document, i contribuirà a la seva execució i actualització periòdica.

L’Agenda Urbana de Manresa 2030 és un document estratègic per garantir que les polítiques municipals i projectes locals que s’implantin a Manresa en els propers sis anys, ho facin tenint en compte els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU i els de l’agenda urbana estatal. En el cas de Manresa 2030 inclou 9 reptes i 38 accions que tenen per objectiu aconseguir una ciutat més sostenible en l’àmbit ambiental, però també econòmic i social. Inicialment, la presentació estava prevista pel 19 de març, però es va ajornar per la convocatòria de les eleccions al Parlament de Catalunya.

Arxivat a: AGENDA URBANA 2030   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Aprendre a esquivar les bales, de Xavi Coral, guanya el vint-i-cinquè premi Amat-Piniella
Sis-cents cinquanta alumnes participaran aquest curs en les visites escolars a l'Ajuntament
Pas endavant cap a la digitalització en la gestió del cicle de l’aigua
L’ICS planteja una dinàmica ludificada a professionals d’Urgències
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]