Acte central de campanya del PSC per a les eleccions europees
ANJO VALENTÍ, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Manresa, amb una entusiasta benvinguda i el desig de convertir Manresa , en una ciutat referent, a nivell europeu, d’esports i seguretat.
Acte central de campanya del PSC per a les eleccions europees.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
31/05/2024 19:45
CRISTÒFOL GIMENO, Primer Secretari i Diputat electe al Parlament, ha destacat els bons resultats a les comarques del Bages, Berguedà i Solsonès, a les eleccions generals, municipals i al Parlament. Fa una crida a revalidar resultats en aquestes europees, vista la importància del que està en joc. LAURA BALLARIN, candidata a eurodiputada, ha ressaltat la importància dels organismes i institucions europees en la nostra vida quotidiana, amb la voluntat d’enfortir-les, al capdavant d’un PARTIT SOCIALISTA que ha demostrat amb fets, el seu caràcter europeista. Ha fet especial menció a convertir-se en el principal grup parlamentari, i barrar el pas a la dreta i extrema dreta, contraris a l’enfortiment de la UE.

SALVADOR ILLA, primer secretari del PSC i guanyador de les recents eleccions al Parlament de Catalunya, ha tancat l’acte amb una crida a la participació i a mostrar amb vots, el caràcter europeista del poble català. Ha exposat uns quants exemples sobre la rellevància de tenir en el Parlament Europeu persones convençudes d’anar més lluny i de legislar per enfortir els serveis bàsics fonamentals, de tots els ciutadans i ciutadanes europees. Amb una sala plena de gom a gom, es traspuava optimisme i ganes de repetir resultats electorals. El territori de la Federació XI, ha anat consolidant resultats, com a primera o segona força en la immensa majoria de municipis, en les tres conteses electorals que han precedit la que tindrà lloc el 9 de juny.

A partir d’aquest acte, els alcaldes, regidors , militants i simpatitzants, seran presents en nombrosos municipis, fent campanya en mercats, fires i festes, animant la gent a participar en unes eleccions que son tan importants com qualsevol de les altres, sinó més, degut a la presència de forces polítiques que volen ser presents a les institucions europees, no per reforçar-les sinó per debilitar-les.

Arxivat a: ELECCIONS 9J   PSC 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa defineix les tarifes del Baik i obre el procés de subscripcions
El Rallye Monte-Carlo Historique farà parada a Manresa el pròxim diumenge
Els Mossos detenen un conductor begut i amb el permís de conduir suspès
Sant Vicenç preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]