Sallent presenta la Setmana Jove amb tallers, tornejos, activitats esportives i de cultura urbana
L'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet presenta una nova edició de la Setmana Jove, que enguany se celebrarà entre el 13 i el 19 de maig amb activitats per a tots els gusto i jovent.
Sallent presenta la Setmana Jove amb tallers, tornejos, activitats esportives i decultura urbana.

SALLENT / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/05/2024 09:34
Durant la setmana, es realitzarà un torneig de FIFA, un taller de cuina, un torneig de vòlei platja i una nit de festa amb DJ. El cap de setmana també es presentarà carregat de propostes amb la celebració del Stalow Fest Sallent – Festival de Cultura Urbana i el 8è aniversari de l’Esbart Vila de Sallent.

Stalow Fest Sallent – Festival de Cultura Urbana
El dissabte, l’activitat es traslladarà a la pista de skate amb diverses activitats relacionades amb la cultura urbana, com la pràctica del skate, la dansa i la música. Aquesta activitat està coorganitzada amb l’Associació Juvenil Stalow Manresa. L’espai comptarà amb food trucks amb begudes i menjar a partir de les 18 h. A més, entre les 18 h i les 22 h, s’habilitarà un Punt Lila per a la sensibilització i dinamització, amb l’objectiu de construir espais lliures de violències masclistes i LGTBIQfòbiques.

8è aniversari de l’Esbart Vila de Sallent
El diumenge, a partir de les 12 h, la plaça Sant Antoni Maria Claret acollirà el 8è aniversari de l’Esbart Vila de Sallent, amb l’assistència de l’Esbart Dansa Jove de Navàs i el Casal Cultural de Dansaires Manresans.

Exposició “Art de línia i color”
Els dies 13, 15, 17 i 18 de maig, la sala Vilà i Valentí oferirà l’exposició “Art de línia i color” de l’artista local Julen Fernandez da Silva. La mostra es pot visitar de les 17 h a les 20 h els dies 13, 15 i 17; i de les 11 h a les 13 h el dia 18. 

Inscripcions
Totes les activitats són gratuïtes i requereixen inscripció prèvia a través del WhatsApp 608 563 013 o el correu electrònic a joventut@sallent.cat.

Arxivat a: SETMANA JOVE   SALLENT   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]