La Virgueria explica el plaer i el desig femenins a l’escenari del teatre comarcal de Solsona
Patrícia Bargalló i Paula Jornet interpreten La punta de l’iceberg aquest divendres a les nou del vespre amb entrada lliure.
La Virgueria explica el plaer i el desig femenins a l’escenari del teatre comarcal de Solsona.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/04/2024 19:54
Aquest divendres al vespre, la companyia La Virgueria representa al teatre comarcal de Solsona La punta de l’iceberg, una obra que situa al centre el plaer i el desig femenins com a motors de vida. És un espectacle sensorial creat a partir d’històries i situacions basades en experiències reals, lluny d'estereotips. S’emmarca dins la campanya del 8M a Solsona i l’entrada és gratuïta.

Dirigit per Isis Martín i Aleix Fauró i interpretat per Patrícia Bargalló i Paula Jornet, La punta de l’iceberg és un espectacle sobre el desig i el plaer on les dones parlen com a subjectes i no com a objectes. Hi parlen de la pròpia pell, la pròpia llengua i la pròpia carn. El plaer és concebut aquí com a revolució.

Com vivim la sexualitat? Què ens atrevim a viure i què ens atrevim a preguntar? Com va ser el nostre despertar sexual? Contenia culpa? La nostra sexualitat és més lliure ara que fa vint anys? Com continua la vida eròtica una vegada ens desprenem de totes les capes de tabús, mentides i exaltacions? Aquestes són algunes de les preguntes a què vol menar la reflexió d’aquesta obra.

Es podrà veure al teatre comarcal aquest divendres a les nou del vespre amb entrada gratuïta i sense reserva. És una de les iniciatives organitzades per la regidoria de Feminismes de Solsona i el SIAD del Consell Comarcal dins la programació del 8M d'enguany, que duu per lema "Els nostres cossos, les nostres vides".

Per tancar la programació d’aquesta campanya, el Tatrau Teatre acollirà el muntatge Nues, del 24 al 26 de maig. En aquest cas, es tracta d’una reflexió íntima i profunda sobre el lloc que ocupen les cures envers la maternitat a partir de l’experiència del dol perinatal. Serà un espectacle interdisciplinari amb dansa, teatre, narrativa, poesia, teles acrobàtiques, música, pintura i art visual. Les entrades ja estan a la venda aquí.  

Acte: Obra de teatre La punta de l’iceberg, de La Virgueria
Dia: Divendres 3 de maig
Hora: 21 h
Lloc: Teatre comarcal (Vall Fred, 20)
Entrada: Gratuïta i sense reserva

Arxivat a: SOLSONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]