Manresa acollirà, aquest dilluns, l’acte polític de la CUP a la Catalunya Central
L’acte comptarà amb la cap de llista per Barcelona, Laia Estrada, Pilar Castillejo (número 3), Mar Ampurdanès (número 6) i Martina Marcet (número 8 i candidata de la Catalunya Central).
Manresa acollirà, aquest dilluns, l’acte polític de la CUP a la Catalunya Central.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
28/04/2024 20:18
Aquest dilluns a les 7 de la tarda al Teatre Els Carlins de Manresa, tindrà lloc l’acte polític nacional a la Catalunya Central. La campanya política de la CUP arriba a la Catalunya Central després dels primers actes realitzats a Olot, Amposta i Tarragona. L’acte comptarà amb la presència de la cap de llista per Barcelona, Laia Estrada, juntament amb Pilar Castillejo (número 3), Mar Ampurdanès (número 6) i Martina Marcet (número 8 i candidata de la Catalunya Central). Serà presentat per Gemma Boix, regidora a l’Ajuntament de Manresa.

La campanya de la CUP a la Catalunya Central se centrarà en impulsar el transport públic, reivindicant millores en transport col·lectiu (tren i autobús), i en la defensa del territori en clau mediambiental i amb polítiques per garantir la sobirania alimentària. Contra les propostes clàssiques de PSC, ERC i Junts, de fer grans desenvolupaments logístics i macroprojectes com el Hard Rock, que condueixen a trinxar-nos el territori, a eixugar-nos els rius i condemnen a la classe treballadora a la precarietat, la CUP reivindica la necessitat de defensar la terra i passar a l’ofensiva amb un model que s’adapti al límits del planeta. 

Arxivat a: CUP   ELECCIONS 12M 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Centre d'Esports Manresa queda fora del play-off
L'Ajuntament de Manresa inicia la reurbanització del carrer Santa Maria
Meritxell Soler puja al podi a Rabat
Les Caramelles de Súria són guardonades
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]